top of page
  • edayaziciioglu

İrem Yıldırım

REM Ä°stanbul


26.08.1988 tarihinde İzmir’de doğan İrem YILDIRIM, Lise Öğrenimini İzmir Amerikan Kolejinde tamamlamış, sonrasında mesleki hedefi olan tahsili için, İstanbul Yeditepe Üniversitesi – Moda Tekstil Tasarım bölümünde eğitim almış, iyi derece ile mezun olmuştur.

Ailesi, entegre Tekstil işi ile yıllardır faaliyet göstermektedir. Bu geleneğin devamı amacı ile, kendi başına marka, üretim ve doğrudan satış hedefli bir iş fikri oluşturarak, faaliyet göstermektedir.

Lise döneminde Ayakkabı tasarımı konusunda yaptığı çalışmalardan aldığı hevesle, Yüksek öğrenim sonrasında, moda tasarım, marka yönetimi ve pazarlama alanında Londra St.Martins Ünv. Sertifika programlarını başarıyla tamamlamıştır.

Mezuniyet döneminde, Armagan markası adına yaptığı tasarımlarla üretilen ürünler, başarılı bir defile, Yaratıcı Çocuklar Derneği adına burs temini amaçlı organizasyonlarla sunum ve sosyal sorumluluk projeleri alanındaki tecrübelerini geliştirmiştir.



MÄ°SYON/VÄ°ZYON

Sanatçılar ile çalışıp, resim, mekan konsept tasarımı gibi somut alanlarda oluşturulan yaratıcılık ile bilinen klasiklerin yanında farklı metaryaller kullanımı ile çocuklara, gençlere kendilerini ifade etmeye, karşılarındaki düşünceye sevk etmeye yönelik, bunun yanında hiçbir şekilde sosyal sorumluluk alanlarında kendini gösterme olanağı bulunamayanlara imkan tanımak ve bu alanda var olan büyük boşluğun bu çalışma ile doldurulması ve yine bu alanda kazanç elde etmek amaçlanmaktadır.




Son zamanlarda neler yapıyorsunuz?

Son zamanlarda markamı yurt dışına taşımaya çalışıyorum. Marka işbirliklerimi çoğaltarak gücüme güç katma derdindeyim.


Ne kadardır Arnavutköydesiniz?

12 sene Etilerde oturduktan sonra yaklaşık 4 senedir arnavutköylü oldum. Hem mağazam hem de evim 300 m aralıklı. Burada yaşamayı çok seviyorum. Hem arkadaşlarımı hem de İzmirli olduğum için denize yakın olmayı. Etiler her zaman ilk aşkım ikisininde insanlarini çok seviyorum ama mahallemi hiçbirşeye değişmem.


İşlerinizi üretirken nelerden ilham alıyorsunuz?

Birliktelikten ilham alıyorum. Markamın mottosu 'collaborate to make a difference.' Birlikten kuvvet doğduğunu düşünüyorum. Herkes iyi yaptiği şeyi ortaya koyabilirse oluşan işler bambaşka oluyor.


Arnavutköy'de nerelerde vakit geçiriyorsunuz?, mahallede vakit geçirmekten hoşlanıyor musunuz ?

Hide, Doorstep, Adem Baba, Sur Balık, Arnavutköy Balıkçısı, Eylül, Ali Baba

Çok seviyorum burada komşuculuk oynamayı.

Mahallemi çok seviyorum bana kattığıinsanlar için özellikle çok mutluyum. Hem de burası benim İstanbuldaki ilk mağaza lokasyonum hep özel olacak.


5 görüntüleme0 yorum

Son Yazılar

Hepsini Gör

Baki Yavuz

bottom of page