top of page
  • edayaziciioglu

Baki Yavuz

Güncelleme tarihi: 11 Haz 2023

Yönetmen


Baki Yavuz . Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi Güzel Sanatlar Fakültesi’nde Sinema Televizyon bölümünden mezun oldu. Uzun süredir yönetmenlik yapıyor. Bir dönem yoğun olarak reklam filmleri çekmiş. Son zamanlarda ise bir dizi yönetti ve yenileri için çalışmalar yapmakta.

Ne kadardır Arnavutköy'de yaşıyorsunuz. Daha önce nerede yaşıyordunuz? Arada sizce fark var mı?


Ben Çanakkale’de öğrenci hayatından sonra tekrar İstanbul’a döndüm. 10 sene kadar Ortaköy’de yaşadım. Ortaköy mahallemize göre daha popüler ve merkezi bir konumda sayılıyor. Bu da orayı sürekli kaos içinde tutuyor. Bizim mahallemiz de haftasonları kalabalık olsa da orası gibi değil. Burada her iş kolundan insan yaşıyor ve bu da vizyon genişleten bir durum.


İşlerinizi üretirken nelerden ilham alıyorsunuz.?

Ben genelde başıma gelen hikayelerden ilham alıyorum. Genelde bu hikayelere sorular sorarak geliştiriyor ve üretimlerime yansıtıyorum.


Arnavutköy'de nerelerde vakit geçiriyorsunuz. Arnavutköy’de vakit geçirmekten hoşlanıyor musunuz?

Arnavutköy’e ilk geldiğimde Eylül Pub’a gitmeye başladım. Genellikle de oraya gitmeye devam ediyorum. Sahildeki balıkçıları çok seviyorum. Mira Balık favorim. Köyümüzde vakit geçirmeyi cidden seviyorum fakat pandemi dolayısıyla burada uzunca vakit geçirmek zorunda kalmanın biraz negatif etkisi oldu tabii. Farklılık olsun diye mahalle dışındaki etkinliklere daha sıcak bakıyorum.


Arnavutköy’ün en sevmediğiniz ve sevdiğiniz yönleri nelerdir?

Ulaşımı sanıldığının aksine çok kolay bir semt burası. Ufak bir scooterım var ve her yere kolayca ulaşabiliyorum. En önemlisi boğazdasınız. Depresif ya da enerjik olmak için boğaza gidebilirsiniz :) Hepsini sunuyor size. Başka yerlerde yaşayan insanların özellikle gelmek istediği restoran, kafe ve barlar burada. Bunlara yakın olmak çok keyifli. Deniz ulaşımı çok başarılı. Bunlar olumlu yanları. Otomobil ve daha büyük araçlar için kabus. Park yeri ve trafik sorunu. Ayrıca taksi bulmak imkansıza yakın. Zaten nefret ettiğim taksilerden daha da nefret ettim.

8 görüntüleme0 yorum

Son Yazılar

Hepsini Gör
bottom of page