top of page
  • edayaziciioglu

Eylül Arnavutköy

Erol Durak/Ä°ÅŸletmeci

Kendinizden bahseder misiniz?

5.sınıfın yazından ortaokul’a kadar bakkalıkla başladım, 3 arkadaş bakkal Recep abinin dükkanında çalışırdık. Yazları kapalı çarşıda da çıraklık yapardım aşşağı yukarı üniversiteye kadar kapalıçarşı’daydım esnaflığı orada öğrendim. Daha sonra İstanbul Üniversitesi’nde iletişim fakültesinde lisans eğitimimi tamamladım. D&R kitap bölümüne başvurduğum dönemlerde, biri beni aradı böyle bir dükkanda servis yapar mısın diye, D&R müdürün arkadaşıyla iş görüşmesine gittiğim gün gala vardı , o gün aydınlandım buradan başka biryere açılmayı. 2006 yılında kafe pi rock bar da işe başladım . alt seviyede başladım sonra şefliğe geldim ve 4 sene süresinde orada organizasyon gibi birçok şeyleri öğrendim. 2010 yılından beri kendi yerlerimi açıyorum ve belirli yerlerde yöneticilik yaptım.

Esnaf notu: Okulda öğretilen işletmecilikle saha da öğrendiğin çok ayrı şeyler.


Arnavutköy’de mi oturuyorsunuz, kaç yıldır Arnavutköy’desiniz?

Kendimi Dünyanın herhangi biryerine ait hissetmiyorum turist gibiyim 2014 den beri de Arnavutköy’e aşinayım.


Eski ve Yeni Arnavutköy arasındaki farklar sizce nelerdir?

Daha çok rakı balık ağırlıklı politikacı, sporcu kitleli, daha oturaklı bir müşteri kütlesi vardı. 2015 den sonra daha çok kadıköy, bomonti gibi bir mahalleye dönüştü oyuncu vs. Arnavutköy şampiyonlar ligi gibi en hype insanlarla burada tanışabiliyorsun avrupanın en güzel mahallelerinden biri. Benim için Eylül var diye.


Tarihi bir mahalle olan Arnavutköy’ün korunması gereken özellikleri sizce nelerdir?

Benim hayalimdeki ile Türkiye gerçeklerindeki şey çok aynı değil ama mimarisi dokusu, yerli halkın burada kendi öz alanından taviz vermeden yaşayabiliyor olması, işletmeler ve mahallelinin birbirine saygılı olması, görece aydın semtlerden biri diyebiliriz burası için.


Arnavutköy'de gördüğünüz eksikler nelerdir? Ya da düzeltilmesini istediğiniz, sizi rahatsız eden şeyler nelerdir.

Otopark, ulaşım sorunu ve gürültü diyebilirim.

7 görüntüleme0 yorum

Son Yazılar

Hepsini Gör
bottom of page